Mobilní operátor Vodafone ve své předvánoční kampani nechce sázet na falešné vábničky, ale rozhodl se nasadit svým konkurentům parohy. Nad reklamními plochami O2 i T-Mobile se totiž objevují parohy známé z reklamních spotů s pejskem. Zatím se takto upravené billboardy objevují jen v Praze, ale kampaň by se měla rozšířit i do dalších měst.
Mluvčí Vodafone Jakub Hrabovský tento krok odůvodnil snahou upozornit na různé marketingové triky, které mají přivést nové zákazníky. Otázkou je legálnost takové akce, podle právníků oslovených serverem Mobil.cz, který na praktiky Vodafone upozornil, se jedná o nekalou soutěž.
"Naší strategií je, aby zákazník přesně věděl, za co platí a aby mohl naši nabídku využít v plné míře bez toho, aniž by se smluvně vázal nebo aniž by se ke svým volným minutám dostal až po provolání celého měsíčního paušálu," dodal mluvčí Vodafone.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist