Mobilní operátor Vodafone ve své předvánoční kampani nechce sázet na falešné vábničky, ale rozhodl se nasadit svým konkurentům parohy. Nad reklamními plochami O2 i T-Mobile se totiž objevují parohy známé z reklamních spotů s pejskem. Zatím se takto upravené billboardy objevují jen v Praze, ale kampaň by se měla rozšířit i do dalších měst.

Mluvčí Vodafone Jakub Hrabovský tento krok odůvodnil snahou upozornit na různé marketingové triky, které mají přivést nové zákazníky. Otázkou je legálnost takové akce, podle právníků oslovených serverem Mobil.cz, který na praktiky Vodafone upozornil, se jedná o nekalou soutěž.

"Naší strategií je, aby zákazník přesně věděl, za co platí a aby mohl naši nabídku využít v plné míře bez toho, aniž by se smluvně vázal nebo aniž by se ke svým volným minutám dostal až po provolání celého měsíčního paušálu," dodal mluvčí Vodafone.