Účelem spolupráce je kompletní internetové zastřešení české podoby jedné z momentálně nejúspěšnějších zábavních show světa, která v zahraničí nese název „Deal or no Deal“. “Pro Atlas.cz je kooperace na této úspěšné soutěži prestižní záležitost. Jsme rádi, že na realizaci české verze tohoto v zahraničí velmi úspěšného formátu bude spolupracovat právě Atlas.cz,“ sdělil David Duroň, generální ředitel společnosti Atlas, a.s.
Novou televizní show uvede televize Prima na obrazovky poprvé už v únoru letošního roku. “Spolupráce Atlas.cz a televize Prima spočívá zejména v online internetové podpoře soutěže, ve které se hraje každý týden až o 5 milionu korun,” uvedl marketingový ředitel PRIMA TV, Jan Muller.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist