Společnost LLP Prague uvádí na český trh aplikaci Email Marketing 2.0, která funguje jako rozšiřující modul pro řešení Pivotal CRM. Tato aplikace rozšiřuje možnosti využití systému Pivotal CRM v oblasti marketingu, zejména pro personalizaci a posílení vztahů se stávajícími a potencionálními zákazníky nebo pro efektivní řízení a zpracovávání výsledků marketingových kampaní. Výhradním distributorem aplikace Email Marketing a řešení Pivotal CRM v České republice je společnost LLP Prague

E-mailové kampaně jsou standardním marketingovým nástrojem celé řady firem. Častým nedostatkem je však jejich nekomplexnost, špatné provázání s dalšími aktivitami firem, nekonzistentnost a v neposlední řadě špatné zpracovávání jejich výsledků,“ říká Jiří Štiller, ředitel společnosti LLP Prague. „Email Manager řeší veškerou tuto problematiku a přichází s nástroji, které efektivně a přehledně zrealizují komplexní kampaň s ohledem na požadavky firmy.