Společnost LLP Prague uvádí na český trh aplikaci Email Marketing 2.0, která funguje jako rozšiřující modul pro řešení Pivotal CRM. Tato aplikace rozšiřuje možnosti využití systému Pivotal CRM v oblasti marketingu, zejména pro personalizaci a posílení vztahů se stávajícími a potencionálními zákazníky nebo pro efektivní řízení a zpracovávání výsledků marketingových kampaní. Výhradním distributorem aplikace Email Marketing a řešení Pivotal CRM v České republice je společnost LLP Prague

E-mailové kampaně jsou standardním marketingovým nástrojem celé řady firem. Častým nedostatkem je však jejich nekomplexnost, špatné provázání s dalšími aktivitami firem, nekonzistentnost a v neposlední řadě špatné zpracovávání jejich výsledků,“ říká Jiří Štiller, ředitel společnosti LLP Prague. „Email Manager řeší veškerou tuto problematiku a přichází s nástroji, které efektivně a přehledně zrealizují komplexní kampaň s ohledem na požadavky firmy.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist