Forrester Research, vedoucí nezávislá výzkumná agentura, označila SAP AG a jeho řešení mySAP Customer Relationship Management (mySAP CRM) za lídra v oblasti CRM a zároveň mySAP CRM za jedno z nejkompletnějších řešení na současném trhu. Uvádí to v nejnovějším reportu The Forrester Wave™: Enterprise CRM Suites.

Forrester vyhodnotil klady a zápory hlavních dodavatelů CRM na základě 493 kritérií seskupených do třech hlavních kategorií: současná nabídka, strategie a dostupnost na trhu. Ze 13 dodavatelů středním a velkým firmám a organizacím, byl SAP vyhlášen lídrem za nabídku nejkompletnějšího řešení s hlubokou odvětvovou funkcionalitou, škálovatelností a globálně dostupnou podporou.

„SAP v současnosti těží z rozsáhlé funkcionality produktu mySAP CRM,“ uvedl William Band, hlavní analytik, Forrester Research a vedoucí autor reportu. „V současnosti se společnost zaměřila na zlepšení využitelnosti a prohloubení podpory pro strategické obchodní procesy jako součásti mySAP Business Suite.“