playstation_3.jpgKazuo Hirai, nový šéf celosvětových videoherních aktivit Sony, stojí před nelehkým úkolem. Proměnit neziskové aktivity v ziskové, získat ztracené pozice a vytvořit nové obchodní vztahy jak mimo, tak uvnitř Sony.

Hirai, podl WSJ, připouští i nutnost značných organizačních změn, zejména s cílem zlepšit komunikaci. Právě s nedostatečnou komunikací a příliš volným propojením jednotlivých divizí spojuje Sony příčiny současných neúspěchů. Videoherní divize, doposud řížená Kene Kutaragim, byla příkladem nejvíce nezávislé divize.

Uvedení PlayStation 3 na trh nesplnilo očekávání. Po dvojím odložení bylo nutné snížit cenu a pro konzoli nebyl od počátku k dispozici dostatek dobrých her. A i přes snížení ceny na 599 dolarů (ve Spojených Státech) se jednalo o cenu spotřebiteli označovanou jako "drahé".

PlayStation 3 se nedaří prodávat, květnových 81 604 kusů (zdroj: NPD Group) je v porovnání s 338 278 kusy Wii a 154 932 kusy Microsoft Xbox opravdu nízké číslo.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist