Nejčastěji dochází k internetovým nákupům v pondělí mezi 20. a 21. hodinou večer. V letních měsících se tento čas posouvá směrem k odpoledním hodinám téhož dne, píše server Marketing & Media.

Podle zjištění agentury zanox se tak nepotvrdily teorie o on-line nakupování o víkendu a v pracovní době. Jedním z výkladů jsou nákupní zvyklosti spotřebitelů, kteří o víkendu procházejí kamenné obchody a v pondělí vyhledávají nejlevnější zboží na síti.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist