Viceprezident Sony Hiroši Jošioka ale ve čtvrtek zároveň připustil, že ztrátové výrobě televizorů Sony chybí technologie a možnost vyrábět displeje vlastními silami.

Trojrozměrné zobrazení vyvolává dojem, že obraz má hloubku a že z obrazovky téměř vyčnívá do prostoru. Technologie ale vyžaduje speciální brýle. Sony se na tuto oblast, na niž se chystají i její rivalové, dívá optimisticky.

Podnik ale v technologiích plochých televizorů za konkurenty zaostává, například za Samsungem z Jižní Koreje. Jošioka připustil, že nutnost nakupovat panely od Samsungu je jedním z důvodů, proč má gigant Sony proti konkurentům zpoždění na trhu s novou technologií velmi tenkých televizorů LED. S nimi si Samsung naopak vede v prodeji úspěšně.

Na dotaz, kdy bude mít Sony vlastní displeje, odmítl Jošioka odpovědět.


"Sony zaostala, protože ji zaměstnala vlastní restrukturalizace," uvedl analytik trhu s elektronikou z tokijské divize Credit Suisse. Zároveň namítl, že televizory s možností trojrozměrného obrazu se zřejmě nebudou prodávat ve velkém, napsala agentura AP.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist