Server Econsultancy upozornil na výsledky výzkumu týkajícího se nákupního chování uživatelů iPadů a dalších platforem. Konverzní poměr u iPadu byl za srpen tohoto roku 3,82 %, u desktopů 1,9 %. Tato čísla ukazují, proč by se obchodníci měli zaměřit na optimalizaci svých e-shopů pro iPady a další mobilní zařízení.
Z mobilních zařízení lidé nakupují s větší ochotou, než ze stolních počítačů a notebooků. Data výzkumu byla pořízena v reklamní síti Affiliate Window na poměrně velkém vzorku více než 80 milionů návštěvníků a více než jednoho a půl milionu obchodů.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.