Začínal tak Google, Facebook i Instagram nebo třeba AVG. Malá firma s dobrým nápadem, důrazem na inovace a trochou kapitálu. Podobných firem jsou tisíce, ale uspěje jen zlomek z nich. A opravdovou revoluci spustí jen ty nejvýjimečnější.
Z českých start-upů se výrazně z globálního hlediska zapsaly dva projekty. Prvním je AVG, které začalo nabízet antivir světové třídy zdarma. Druhým výrazným českým start-upem s globálním dopadem je společnost GoodData Romana Staňka, která se z ničeho rychle dostala na špičku mezi firmami, které nabízejí analýzy dat z firemních informačních systémů.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.