Známé přísloví říká, že jediná věc, co člověk v životě opravdu musí, je zemřít. V současnosti existuje aplikace nebo on-line služba téměř na všechno - a tak vznikla i sociální síť pro mrtvé.
Londýnský podnikatel James Norris spustil bezplatnou internetovou službu DeadSocial a představil ji na veletrhu SXSWi v americkém Austinu. Umožňuje registrovaným uživatelům automaticky publikovat zprávy na sociální sítě Facebook, Twitter a Google+ i poté, co zemřou. Pomocí kalendáře si mohou dopředu naplánovat statusy, které v daných časových intervalech po smrti budou zobrazeny na jejich profilech.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.