Na článek Jana Vavrečky o klamavé reklamě léčiv nesouhlasně reaguje pediatr Miroslav Toms. Odpověď autora najdete v samostatném příspěvku na našich facebookových stránkách, stejně jako další reakci Miroslava Tomse a následnou odpověď Jana Vavrečky.

HNFuture se pokusil článkem Oklamat pacienta je tak snadné otevřít jistě zajímavé téma reklamy a farmaceutického průmyslu. Toto téma je skutečně seriózní, bohužel však autor jej seriózně nepojal. Na článku zaujme hned prvních deset slov textu, která v sobě skrývají velmi negativní emoční náboj. V prvních pěti slovech je nám sděleno, že půjde o klamání (podvádění, obelhávání) pacienta a v dalších pěti je nám nabídnuto, kdo by mohl být vlastně nositelem toho klamu - lékaři a lékárníci. Dost na to, abych cítil potřebu tento text okomentovat. 

(Pozn. red. První odstavec textu Jana Vavrečky vznikl v redakci HNFuture s cílem ve zkratce představit téma článku. Autor toto doplnění schválil, nicméně použité formulace jsou redakční.) 

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se