Na článek Jana Vavrečky o klamavé reklamě léčiv nesouhlasně reaguje pediatr Miroslav Toms. Odpověď autora najdete v samostatném příspěvku na našich facebookových stránkách, stejně jako další reakci Miroslava Tomse a následnou odpověď Jana Vavrečky.
HNFuture se pokusil článkem Oklamat pacienta je tak snadné otevřít jistě zajímavé téma reklamy a farmaceutického průmyslu. Toto téma je skutečně seriózní, bohužel však autor jej seriózně nepojal. Na článku zaujme hned prvních deset slov textu, která v sobě skrývají velmi negativní emoční náboj. V prvních pěti slovech je nám sděleno, že půjde o klamání (podvádění, obelhávání) pacienta a v dalších pěti je nám nabídnuto, kdo by mohl být vlastně nositelem toho klamu - lékaři a lékárníci. Dost na to, abych cítil potřebu tento text okomentovat.
(Pozn. red. První odstavec textu Jana Vavrečky vznikl v redakci HNFuture s cílem ve zkratce představit téma článku. Autor toto doplnění schválil, nicméně použité formulace jsou redakční.)
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.