Internetové byznysy jsou dvojího druhu: buď se víceméně obejdou bez kontaktu s realitou, nebo ne. Příkladem prvního přístupu jsou hry, aplikace zvyšující „produktivitu“ či většina aktivit souvisejících se sociálními sítěmi. Druhý přístup dobře reprezentuje svým podnikáním třeba Tomáš Čupr.
Na Slevomatu nebylo originálního a hipsterského vůbec nic, nápad skoro nula, zato realizace stoprocentní: stroj, který hladce běží. Velmi podobně lze hodnotit Dáme jídlo a koneckonců i Kouzelnou almaru, která sice neuspěla, ale ukázala cestu jiným, rozhýbala stojaté vody doručování zásilek a dobře otestovala hranice možností.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.