Internetové byznysy jsou dvojího druhu: buď se víceméně obejdou bez kontaktu s realitou, nebo ne. Příkladem prvního přístupu jsou hry, aplikace zvyšující „produktivitu“ či většina aktivit souvisejících se sociálními sítěmi. Druhý přístup dobře reprezentuje svým podnikáním třeba Tomáš Čupr.

Na Slevomatu nebylo originálního a hipsterského vůbec nic, nápad skoro nula, zato realizace stoprocentní: stroj, který hladce běží. Velmi podobně lze hodnotit Dáme jídlo a koneckonců i Kouzelnou almaru, která sice neuspěla, ale ukázala cestu jiným, rozhýbala stojaté vody doručování zásilek a dobře otestovala hranice možností.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se