Oddělit to podstatné od nepodstatného z pohledu uživatelů a dostat z firem více peněz za reklamu z pohledu majitelů facebookových stránek. Na Slovensku a v několika dalších menších zemích Facebook testuje novou podobu své hlavní stránky (newsfeed). Slovákům z ní zmizely příspěvky ze stránek, kterým dali palec nahoru.

Facebook příspěvky ze stránek mediálních domů, internetových obchodů či politických stran a hnutí odsunul do nové záložky nazvané v češtině Průzkumník příspěvků. Ta je v současné „hlavní“ podobě Facebooku schovaná. Jediný způsob, jak se dostat uživatelům na oči je pro majitele stránek zaplacení reklamy.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se