MiBand od Xiaomi je fenomén, který dokázal v prodejích porazit i Apple Watch s masivním marketingem. Hlavní výhodou náramků od Xioami byla vždy nízká cena, výborná výdrž baterie a solidní nabídka funkcí. Amazfit COR chce navázat na dědictví Xiaomi a nalákat zákazníky na barevný displej i lepší podporu upozornění z mobilního telefonu.
Výrobcem náramku Amazfit COR přitom není "čínský Apple", ale společnost Huami, která je s Xiaomi majetkově propojená. Naše první setkání se značkou Huami Amazfit ale nedopadlo úplně nejlépe. Věci, které fungují u náramků MiBand, jsou u Amazfitu trochu jinak a nové funkce, po kterých zákazníci volali, nejsou tak přesvědčivé.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.