Módní značka Tommy Hilfiger ve středu oznámila, že vydá novou "smart" řadu oblečení Tommy Jeans Xplore. Na rozdíl například od bundy společností Google a Levi’s, která umožňuje lidem ovládat svůj telefon na dálku poklepáním na rukávy, ale bude "smart" oblečení značky Tommy Hilfiger jenom udělovat body pokaždé, když si jej oblečete. Informoval o tom server Tech Crunch.
Součástí řady jsou trička, mikiny, džíny, bundy, kšiltovky a tašky, které se propojí s iOS aplikací přes Bluetooth. V aplikaci poté uživatel bude dostávat body za to, jak často toto oblečení nosí, či za hledání Tommy Hilfiger ikonek ve tvaru srdce v mapě aplikace. Tyto body může později vyměnit za odměny jako dárkové poukázky, podepsané zboží a další bonusy.
Není to poprvé, co Tommy Hilfiger experimentuje s novými nápady a technologiemi. Již dříve firma testovala využívání umělé inteligence pro předpovídání módních trendů, vlastní "smart hodinky" či adaptivní oblečení pro postižené.
Spíše než o inovaci v oblečení se však v tomto případě jedná o produkt pro skalní fanoušky značky Tommy Hilfiger, což si nejspíše uvědomuje i sama firma, která ve svém oficiálním oznámení sama napsala, že cílem tohoto kroku je vytvoření "mikrokomunity ambasadorů značky".
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist