Ze smart TV neboli chytrých televizí unikají citlivé osobní informace. Ty potom míří k inzerentům a technologickým gigantům. K Netflixu, Facebooku nebo Googlu. Hned dvě rozsáhlé studie ukázaly, že technologické společnosti sbírají z chytrých televizí uživatelská data a že k jejich sběru dokonce dochází, i pokud je zařízení vypnuté. Zjištění, která pravděpodobně posílí obavy o soukromí uživatelských dat – ať už na internetu, či v chytrých zařízeních (včetně smart TV) –, popsaly ve středu Financial Times.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se