Černý pátek se v Česku slaví kvůli Alze asi pětkrát ročně. Nyní se ale chystá ten pravý, který následuje po americkém svátku díkůvzdání. Jak už je zvykem, slevy na černý pátek mají dvě podoby. První nabízí slevy přímo od výrobců, kteří v rámci konkurenčního boje nastavují výrazné slevy na nové zboží, i když tím občas nepotěší věrné zákazníky.

Druhá, rozsáhlejší vlna slev jde za prodejci, kteří se snaží vyprázdnit sklady a ležáky zlevňují až o bombastických 90 procent, i když je cena stejná jako před měsícem nebo třeba ještě vyšší. Kouzlení s cenami je možné se bránit a zajímavé slevy někdy ani není nutné hledat s lupou. I když se vždy najdou výjimky, černý pátek a s ním spojené slevy v průměru přinášejí nejlepší ceny u milionů položek. Tlak konkurence je velký.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se