Černý pátek se v Česku slaví kvůli Alze asi pětkrát ročně. Nyní se ale chystá ten pravý, který následuje po americkém svátku díkůvzdání. Jak už je zvykem, slevy na černý pátek mají dvě podoby. První nabízí slevy přímo od výrobců, kteří v rámci konkurenčního boje nastavují výrazné slevy na nové zboží, i když tím občas nepotěší věrné zákazníky.
Druhá, rozsáhlejší vlna slev jde za prodejci, kteří se snaží vyprázdnit sklady a ležáky zlevňují až o bombastických 90 procent, i když je cena stejná jako před měsícem nebo třeba ještě vyšší. Kouzlení s cenami je možné se bránit a zajímavé slevy někdy ani není nutné hledat s lupou. I když se vždy najdou výjimky, černý pátek a s ním spojené slevy v průměru přinášejí nejlepší ceny u milionů položek. Tlak konkurence je velký.
Nejlákavější televize pod stromeček: Na kvalitní a velkou obrazovku stačí už deset tisíc - čtěte ZDE
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.