Mezi firmy snažící se uchytit ve světě internetu věcí se nedávno zařadil nový hráč: obchodní řetězec Lidl. Pod svou privátní značkou Silvercrest začal prodávat komponenty pro tvorbu "chytré domácnosti". Jejich nabídka je zatím dosti omezená, ale co Lidl nabízí, nabízí za dobrou cenu, nižší než konkurence, což samo o sobě stačí na vyvolání zájmu.

Zkušenost z několikatýdenního testování přitom ukázala, že nízká cena neznamená nutně špatné produkty. Pokud Lidl se svou značkou Silvercrest má nějaké nedostatky, není v tom povětšinou sám. Spíše je na velké firmě vidět, jaké jsou zádrhele "chytré domácnosti" a na co je potřeba si dávat pozor. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se