Reklamy jsou důležitý zdroj příjmů pro on-line média, a nejen pro ně. Aby inzerenti ze svých peněz vytěžili maximum, udělali z internetové reklamy často nepříjemnou záležitost. To, že zabírají místo na obrazovce, by tolik nevadilo, ale reklamní systémy hlavně sledují chování uživatelů a sbírají o nich informace, aby jim ukázaly přesně zacílené reklamy, které je přinutí otevřít peněženku.

Proti sledování uživatelů na internetu veřejně bojuje Apple, ale není sám. Symbolem těchto praktik se stal prohlížeč Chrome, který provozuje největší reklamní společnost na světě – Google. Proti němu stojí dvě kategorie vyzyvatelů, kteří slibují, že budou lépe chránit soukromí svých uživatelů: prohlížeče od firem s vlastním operačním systémem a nezávislé projekty.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.