Co se může za rok změnit ve světě bezdrátových sluchátek a jak populární sluchátka obstojí ve srovnání se skutečnou legendou? To jsou věci, které se dají zjistit pouze ve chvíli, kdy máte k dispozici spoustu různých sluchátek, nejlépe hodnocená sluchátka historie a spoustu odhodlání.

Výsledky pak stojí za to. V jednom textu není jen srovnání parametrů, ale výsledek dlouhého testování spolu s recenzemi pěti nových sluchátek včetně očekávaných Sony WF-1000XM4 a Galaxy Buds 2, které se ještě ani nezačaly prodávat.

Necelá polovina testovaných sluchátek na jedné hromádce
Necelá polovina testovaných sluchátek na jedné hromádce.
Foto: Otakar Schön

Zatímco svět klasického audia s dráty žádné revoluční změny neukázal už dlouhá léta, fenomén plně bezdrátových sluchátek během roku o pořádný kus dospěl. Jestli loni dostala true wireless sluchátka občanku, letos ta nejlepší skládají maturitu. A některá musí být v seznamu, i když jsou zastaralá, protože některým firmám stačí změnit krabičku, aby měly nový produkt.

I tak Apple ovládá skoro polovinu trhu s plně bezdrátovými sluchátky. Za ním jsou Xiaomi a Samsung, podobně jako Apple díky propojení sluchátek s mobilními telefony. Klasické hudební značky na to nenašly odpověď, i když třeba hrají lépe. 

Apple dokázal přesvědčit zákazníky, že k iPhonu potřebují sluchátka také od Applu a ovládl celý trh, i když není levný
Apple dokázal přesvědčit zákazníky, že k iPhonu potřebují sluchátka také od Applu, a ovládl celý trh, i když není levný.
Foto: Strategy Analytics
Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.