I když je moderní „nemít doma televizi“, tak se na video produkované televizními stanicemi a velkými internetovými službami kouká drtivá většina populace. Denně sleduje televizní produkci skoro 7 milionů lidí a i mladá generace se alespoň jednou za týden televize dotkne, ale jen desetina televizních diváků si sama vybírá, kdy a na co se bude koukat, a ještě k tomu přeskakuje reklamy. A je čas to změnit.
Proti terestrickému vysílání dostupnému zdarma není lehké uspět, i když na své straně máte objektivně vyšší kvalitu obrazu i zvuku, situace se ale mění. Už více než deset procent populace platí za HBO Go, Voyo, Netflix a další internetové služby. Srovnávací test „videoték“ jsme už letos provedli.
Před Vánoci si podobnou pozornost zaslouží i „klasická“ televize šířená po internetu, která roste podobně rychle jako Netflix nebo Voyo. I díky tomu, že je snadné ji vyzkoušet zdarma a „svátečně“ i s bonusy nejčastěji ve formě větší nabídky televizních stanic.
Dva roky omezené dostupnosti zábavy mimo domov se na nabídce českých televizních služeb videoték navíc pozitivně projevily – proti loňskému testu nabízí více obrazu ve vysokém rozlišení i nové funkce.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.