I když je moderní „nemít doma televizi“, tak se na video produkované televizními stanicemi a velkými internetovými službami kouká drtivá většina populace. Denně sleduje televizní produkci skoro 7 milionů lidí a i mladá generace se alespoň jednou za týden televize dotkne, ale jen desetina televizních diváků si sama vybírá, kdy a na co se bude koukat, a ještě k tomu přeskakuje reklamy. A je čas to změnit.

Proti terestrickému vysílání dostupnému zdarma není lehké uspět, i když na své straně máte objektivně vyšší kvalitu obrazu i zvuku, situace se ale mění. Už více než deset procent populace platí za HBO Go, Voyo, Netflix a další internetové služby. Srovnávací test „videoték“ jsme už letos provedli.

Před Vánoci si podobnou pozornost zaslouží i „klasická“ televize šířená po internetu, která roste podobně rychle jako Netflix nebo Voyo. I díky tomu, že je snadné ji vyzkoušet zdarma a „svátečně“ i s bonusy nejčastěji ve formě větší nabídky televizních stanic.

Dva roky omezené dostupnosti zábavy mimo domov se na nabídce českých televizních služeb videoték navíc pozitivně projevily – proti loňskému testu nabízí více obrazu ve vysokém rozlišení i nové funkce.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.