Britská vláda spustila pod značkou No Place to Hide další kampaň proti end to end šifrování. Moc se k ní tedy nehlásí, snaží se místo toho, aby celá věc vypadala jako přirozená aktivita několika organizací snažících se o ochranu dětí. Z toho je vcelku jasné, kterou ze svaté trojice záminek – drogy, terorismus, zneužívání dětí – si pro svůj útok státní aparát vybral tentokrát.
Netradiční nicméně je způsob, jakým k útoku došlo. Nově se nezačíná rovnou návrhem další restriktivní legislativy, ale reklamní kampaní. Ta má zjevně za úkol vzbudit morální paniku, na kterou bude vláda „muset“ reagovat. Daňové poplatníky to vyšlo podle zjištění časopisu Rolling Stone nejméně na půl milionu liber.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.