Google, tedy koncern Alphabet, vybudoval svůj byznys na geniálním způsobu vyhledávání informací na internetu, který ani po čtvrtstoletí nemá přímou konkurenci. Světový kolos však od začátku staví na technologiích a zpracování toho, co vytvoří někdo jiný. Ať už jde o vyhledávání nad webovými stránkami, nebo o ukazování reklam nad videi na YouTube.
Google se pokusil vytvořit oficiální obsah, YouTube Originals, produkoval dokonce vlastní seriály, ale nedopadlo to slavně. Jediný skutečně dobrý seriál Google zabalil do mašle a prodal Netflixu, který koncept Kobra Kai dokázal využít naplno.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.