Google, tedy koncern Alphabet, vybudoval svůj byznys na geniálním způsobu vyhledávání informací na internetu, který ani po čtvrtstoletí nemá přímou konkurenci. Světový kolos však od začátku staví na technologiích a zpracování toho, co vytvoří někdo jiný. Ať už jde o vyhledávání nad webovými stránkami, nebo o ukazování reklam nad videi na YouTube.

Google se pokusil vytvořit oficiální obsah, YouTube Originals, produkoval dokonce vlastní seriály, ale nedopadlo to slavně. Jediný skutečně dobrý seriál Google zabalil do mašle a prodal Netflixu, který koncept Kobra Kai dokázal využít naplno.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se