Starbucks dokázal naučit půlku světa pít komplikované a drahé nápoje na bázi espressa místo levné překapávané břečky. Nyní chce miliony svých zákazníků naučit pracovat s kryptoměnami a nezaměnitelnými tokeny NFT. Firma chce vytvořit vlastní komunitu na webu3 jako rozšíření a budoucnost svého věrnostního programu.
Investoři na to slyší, i když generální ředitel Starbucksu Howard Schultz představil své plány v nejméně vhodnou chvíli. Trh s digitálním uměním a sběratelskými předměty prodávanými ve formě NFT totiž nabral trajektorii připomínající volný pád.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.