Netflix mění pravidla hry – a po patnácti letech zavádí do své služby reklamy. Ve dvanácti zemích, v nichž se novinka otestuje, bude od 3. listopadu přístup k takovéto službě o 30 až 46 procent levnější ve srovnání se stávající základní variantou. Zákazník se ale bude muset smířit s tím, že se reklamy budou přehrávat i uprostřed filmů a seriálů. Česka se to zatím netýká. 

Pro Netflix vstup do světa televizní reklamy také znamená, že bude muset odhalit reálná čísla o sledovanosti a smířit se s dalšími změnami, které z kdysi unikátní služby dělají horší produkt. Ten celou oblast online streamování videa vrací do rámce kabelové televize, navíc čelí silné konkurenci.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se