Netflix mění pravidla hry – a po patnácti letech zavádí do své služby reklamy. Ve dvanácti zemích, v nichž se novinka otestuje, bude od 3. listopadu přístup k takovéto službě o 30 až 46 procent levnější ve srovnání se stávající základní variantou. Zákazník se ale bude muset smířit s tím, že se reklamy budou přehrávat i uprostřed filmů a seriálů. Česka se to zatím netýká.
Pro Netflix vstup do světa televizní reklamy také znamená, že bude muset odhalit reálná čísla o sledovanosti a smířit se s dalšími změnami, které z kdysi unikátní služby dělají horší produkt. Ten celou oblast online streamování videa vrací do rámce kabelové televize, navíc čelí silné konkurenci.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.