Sledování videí na Youtube bude brzy vyžadovat ještě více času. Google totiž pokračuje v zavádění nových reklamních formátů, které zvyšují intenzitu reklamy zobrazované uživatelům nejpopulárnější streamovací služby na světě.
Nejnovější změnou na Youtube je zavádění třicetisekundových reklamních spotů. Firma nový formát zpřístupnila inzerentům v rámci beta testu. Proti stávajícímu stavu jde o citelnou změnu. Délka reklamy, kterou nelze přeskočit, se tím prodlouží na dvojnásobek. Firma přitom letos zavedla i další typy reklamy a výrazně posílila opatření proti uživatelům, kteří se reklamu snaží obejít.
Co se dočtete dál
- Jak se mění množství a typy reklamy zobrazované na Youtube?
- Jak Google bojuje proti blokování reklamy a jak se mu to daří?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.