Sledování videí na Youtube bude brzy vyžadovat ještě více času. Google totiž pokračuje v zavádění nových reklamních formátů, které zvyšují intenzitu reklamy zobrazované uživatelům nejpopulárnější streamovací služby na světě.

Nejnovější změnou na Youtube je zavádění třicetisekundových reklamních spotů. Firma nový formát zpřístupnila inzerentům v rámci beta testu. Proti stávajícímu stavu jde o citelnou změnu. Délka reklamy, kterou nelze přeskočit, se tím prodlouží na dvojnásobek. Firma přitom letos zavedla i další typy reklamy a výrazně posílila opatření proti uživatelům, kteří se reklamu snaží obejít.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak se mění množství a typy reklamy zobrazované na Youtube?
  • Jak Google bojuje proti blokování reklamy a jak se mu to daří?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás moderní technologie? To byste si neměli nechat ujít newsletter Týden s technologiemi, díky kterému dostanete do téměř pravidelného pátečního e-mailu to nejzajímavější dění a produktové novinky za celý týden.