Nastal čas opět se rozčílit nad nabídkou českých mobilních operátorů. Nikdo nemůže pochybovat o tom, že česká telekomunikační trojka vykazuje všechny znaky oligopolu. Naoko si konkurují, ale jejich nabídka produktů a cenová politika je téměř identická. Větší snahu zaujmout zákazníky vykazují pouze dvakrát do roka. Před Vánoci a na začátku léta.
Před prázdninami si všichni tři připravili akční nabídku služeb, která má část zákazníků přesvědčit k přechodu, a stávajícím uživatelům má ukázat, že je na ně operátor hodný a zaslouží si jejich peníze. A letos to vypadá, že důležitější je udržení si stávajících zákazníků a ideálně jejich zlákání k přechodu na nové tarify.
Zdarma se přidávají data pro domácí využití i v zahraničí mimo EU. A T-Mobile už tradičně rozdává dárky za návštěvu prodejen.
Co se dočtete dál
- Jak se O2 snaží napravit zdražení sportů ve službě OnePlay?
- Jak se změnila nabídka roamingu mimo EU?
- Kdo nabízí nejvíce dat za nejméně peněz?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.