Starbucks dokázal naučit půlku světa pít komplikované a drahé nápoje na bázi espressa místo levné překapávané břečky. Nyní chce miliony svých zákazníků naučit pracovat s kryptoměnami a nezaměnitelnými tokeny NFT. Firma chce vytvořit vlastní komunitu na webu3 jako rozšíření a budoucnost svého věrnostního programu.

Investoři na to slyší, i když generální ředitel Starbucksu Howard Schultz představil své plány v nejméně vhodnou chvíli. Trh s digitálním uměním a sběratelskými předměty prodávanými ve formě NFT totiž nabral trajektorii připomínající volný pád.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se