Starbucks dokázal naučit půlku světa pít komplikované a drahé nápoje na bázi espressa místo levné překapávané břečky. Nyní chce miliony svých zákazníků naučit pracovat s kryptoměnami a nezaměnitelnými tokeny NFT. Firma chce vytvořit vlastní komunitu na webu3 jako rozšíření a budoucnost svého věrnostního programu.
Investoři na to slyší, i když generální ředitel Starbucksu Howard Schultz představil své plány v nejméně vhodnou chvíli. Trh s digitálním uměním a sběratelskými předměty prodávanými ve formě NFT totiž nabral trajektorii připomínající volný pád.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.