Největší výrobce procesorů, výrobce operačního systému a tři největší výrobci počítačů dají do společného banku 70 milionů dolarů na reklamní kampaň, která má oživit slabé prodeje osobních počítačů.

Intel, Microsoft, Lenovo, HP a Dell se spojily s cílem přesvědčit majitele počítačů starších čtyř let k nákupu nového hardwaru s operačním systémem Windows 10. Jako hlavní motto kampaně „PC umí cooo?“ (PC Does Whaat?) používají marketingoví manažeři zúčastněných firem tvrzení, že nové počítače s Windows 10 nejsou výsledkem evoluce, ale revoluční zařízení. A to je špatně a ve výsledku celý projekt působí zoufale.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se