LG vloni prodala zhruba 117 milionů mobilních telefonů, což představuje asi desetiprocentní podíl na světovém trhu. První místo patří tradičně finské Nokii, druhý je korejský Samsung.
Operační systém Android by měla letos mít více než polovina přístrojů, které firma plánuje prodat. Na trhu takzvaných chytrých telefonů, které používají operační systém podobně jako počítače, chce mít LG dvouciferný podíl.
Korejci ale budou v letošním roce čelit značné konkurenci. Na trhu chytrých telefonů totiž nemají stabilní pozici, naopak značný vliv mají v kategorii smartphonů firmy Apple, Research in Motion a Nokia.
LG svou dosavadní strategii opírala o nabídku telefonů s co nejvíce funkcemi. Zaměřovala se přitom jak na levné, tak na dražší přístroje. Na trhu chytrých telefonů, kde záleží hlavně na operačním systému a použitém softwaru, ale zatím zaostává za konkurencí.
LG představil v Barceloně mobil s průhlednou klávesnicí - čtěte ZDE
Microsoft a LG chystají spolupráci v mobilních technologiích - čtěte ZDE
"Samotný přístroj nám nepomůže udržet se na trhu. Musíme vybudovat systém, kde spolu mohou efektivně spolupracovat spotřebitelé, provozovatelé služeb a dodavatelé softwaru," řekl na tiskové konferenci v Soulu prezident a šéf divize mobilní komunikace LG Skott Ahn.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist