Osobní charakteristiky uživatele z Facebooku pak budou přístupné i přes stránky Yahoo, včetně titulní stránky a e-mailu. Další nástroje dají lidem například možnost dát přátelům z Facebooku vědět, co dělají.
Společnost Yahoo tak chce zvrátit trend, kdy se uživatelé zdržují na jejích stránkách kratší dobu. Jedním z důvodů je, že lidé čím dál více navštěvují sociální sítě, kde probírají s rodinou a přáteli, co je nového, a vyměňují si fotografie, videoklipy a hudbu.
Yahoo počítá s tím, že na jejích stránkách zůstane více uživatelů, když při tom budou moci monitorovat, co se právě děje na Facebooku. Udržet lidi na svých stránkách déle znamená pro společnost i větší sledovanost reklamy, nárůst jejího prodeje a tržeb za ni.
Yahoo má další "zbraň" v boji proti Googlu, novým spojencem má být Nokia - čtěte ZDE
Překvapivě silné výsledky. Apple téměř zdvojnásobil zisk, Yahoo ztrojnásobil - čtěte ZDE
Napojení Yahoo na Facebook je jen prvním krokem firmy ve snaze vytvořit na svých stránkách sociální centrum. Během léta chce napojit osobní kontakty ze vzkazů na Twitteru a do konce roku spustí internetové hry, které vytváří společnost Zynga.
K osobním informacím se Yahoo staví opatrněji než Facebook a pokouší se uživatele přimět k tomu, aby citlivé informace sdíleli obezřetně. Kontrolu nad osobními daty chce proto zjednodušit a vyzývá lidi, aby nastavení svých stránek přehodnotili.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist