Nokia dnes v online obchodu Ovi zpřístupnila ryze českou aplikaci Čtyřlístek a poklad. Jde o jádro letní marketingové kampaně, ve které firma dává najevo, že jí na českém trhu záleží. Silné postavení Nokie v Česku je v ohrožení kvůli oblibě iPhone a dramatickému růstu prodejů levnějších telefonů s Androidem.

Protože Čtyřlístek patří k rodinnému stříbru české kultury, aplikaci jsme vyzkoušeli. Jejím největším kladem je logicky licence pro použití postaviček Čtyřlístku. Povedené je i grafické zpracování, které sice neláme žádné bariéry, ale věrně přenáší obraz Pinďy, Fifinky, Myšpulína a Bobíka do mobilního telefonu.

Zbývá vám ještě 60 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se