Nokia dnes v online obchodu Ovi zpřístupnila ryze českou aplikaci Čtyřlístek a poklad. Jde o jádro letní marketingové kampaně, ve které firma dává najevo, že jí na českém trhu záleží. Silné postavení Nokie v Česku je v ohrožení kvůli oblibě iPhone a dramatickému růstu prodejů levnějších telefonů s Androidem.

Protože Čtyřlístek patří k rodinnému stříbru české kultury, aplikaci jsme vyzkoušeli. Jejím největším kladem je logicky licence pro použití postaviček Čtyřlístku. Povedené je i grafické zpracování, které sice neláme žádné bariéry, ale věrně přenáší obraz Pinďy, Fifinky, Myšpulína a Bobíka do mobilního telefonu.

Zbývá vám ještě 60 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se