Google podle informací deníku The Wall Street Journal plánuje jednu z největších změn ve své historii. Dotkne se jak vyhledávání a způsobu, jak s vyhledávačem pracujeme (včetně SEO), tak obchodního modelu a reklamy, kterou Google prodává svým klientům.

V rámci této změny chce svůj vyhledávací engine více přiblížit způsobu, jak fungují běžní lidé. Místo pouhého seznamu odkazů relevantních k zadaným klíčovým slovům se uživatelům bude u vhodných dotazů zobrazovat přímá odpověď toho typu, jakou známe například z matematických dotazů nebo dotazů na konverzi měr a vah již dnes.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se