Mobily si Samsung schovává na vlastní akce, na CES se zaměřil na televize a velké spotřebiče, i když moc toho nepředstavil. Na začátku tiskové konference se jihokorejský gigant chlubil statistikami. Ve snaze udělat z Ultra HD „mainstream“ nabízí nejširší produktovou řadu televizorů s vysokým rozlišením a díky Netflixu i přístup k 500 titulům (filmům a epizodám seriálů) v Ultra HD.
Při tvrzení, že má na Ultra HD trhu 60% podíl, ovšem Samsung nejspíš opomněl zmínit, že nemyslí trh globální, ale jen ten náš, západní. I tak je to samozřejmě pro firmu výrazný úspěch. Obrovský úspěch marketingu Samsungu pak tkví v tom, že celá polovina prodaných Ultra HD televizí značky má zakřivenou obrazovku.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.