Mobily si Samsung schovává na vlastní akce, na CES se zaměřil na televize a velké spotřebiče, i když moc toho nepředstavil. Na začátku tiskové konference se jihokorejský gigant chlubil statistikami. Ve snaze udělat z Ultra HD „mainstream“ nabízí nejširší produktovou řadu televizorů s vysokým rozlišením a díky Netflixu i přístup k 500 titulům (filmům a epizodám seriálů) v Ultra HD.

Při tvrzení, že má na Ultra HD trhu 60% podíl, ovšem Samsung nejspíš opomněl zmínit, že nemyslí trh globální, ale jen ten náš, západní. I tak je to samozřejmě pro firmu výrazný úspěch. Obrovský úspěch marketingu Samsungu pak tkví v tom, že celá polovina prodaných Ultra HD televizí značky má zakřivenou obrazovku.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se