Největší výrobce procesorů, výrobce operačního systému a tři největší výrobci počítačů dají do společného banku 70 milionů dolarů na reklamní kampaň, která má oživit slabé prodeje osobních počítačů.
Intel, Microsoft, Lenovo, HP a Dell se spojily s cílem přesvědčit majitele počítačů starších čtyř let k nákupu nového hardwaru s operačním systémem Windows 10. Jako hlavní motto kampaně „PC umí cooo?“ (PC Does Whaat?) používají marketingoví manažeři zúčastněných firem tvrzení, že nové počítače s Windows 10 nejsou výsledkem evoluce, ale revoluční zařízení. A to je špatně a ve výsledku celý projekt působí zoufale.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.