Největší výrobce procesorů, výrobce operačního systému a tři největší výrobci počítačů dají do společného banku 70 milionů dolarů na reklamní kampaň, která má oživit slabé prodeje osobních počítačů.
Intel, Microsoft, Lenovo, HP a Dell se spojily s cílem přesvědčit majitele počítačů starších čtyř let k nákupu nového hardwaru s operačním systémem Windows 10. Jako hlavní motto kampaně „PC umí cooo?“ (PC Does Whaat?) používají marketingoví manažeři zúčastněných firem tvrzení, že nové počítače s Windows 10 nejsou výsledkem evoluce, ale revoluční zařízení. A to je špatně a ve výsledku celý projekt působí zoufale.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.