Vyhledávání ještě nedosáhlo vrcholu užitečnosti ani svého ziskového potenciálu. Google tuto skutečnost ukázal dalším pokrokem svého vyhledávače, který kromě znalostního grafu začal ještě více pracovat s obsahem samotného vyhledávání a sám začne uživatelům nabízet další související informace.

Na straně ziskovosti pak Google ukázal, že dokáže udělat reklamní sdělení z jakéhokoliv obsahu na webu. Stačí mu k tomu analýza obrazu a vylepšení služby Google Lens, která se nově dostane i na osobní počítače.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se