Největší internetová firma světa se bojí konkurence. Stále více lidí nehledá přes Google, ale na Amazonu, nebo dokonce v TikToku. Pro Google je ale prodej reklamy primárně prostřednictvím vyhledávače a YouTube zásadní a v podstatě jediný zdroj příjmů. Novou odpovědí na měnící se zvyky jsou další úpravy vyhledávání, které má být „přirozenější a užitečnější“.

Při nakupování tak Google bude ukazovat průvodce výběrem různého zboží, 3D modely tenisek a kabelky ladící s kabáty. Kromě toho bude firma z Mountain View drobnými úpravami výsledků podporovat ekologičtější chování, zlepšuje i vyhledávání v mapách a překlady s pomocí fotoaparátu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás moderní technologie? To byste si neměli nechat ujít newsletter Týden s technologiemi, který do téměř pravidelného pátečního e-mailu dostane to nejzajímavější dění a produktové novinky za celý týden.