Snaha Microsoftu koupit herní vydavatelství Activision Blizzard spolu s Diablem, Call of Duty a Candy Crush Sagou narazila ve Velké Británii kvůli obavě o budoucnost herního průmyslu. Největší akvizice v celém technologickém průmyslu možná neproběhne a Microsoft přijde o šanci rychle rozšířit nabídku svého „herního netflixu“ Game Pass.

O to více je vidět, že herní divize Microsoftu narazila do zdi a zatím ji nedokázala přelézt ani prorazit a ani s povedeným hardwarem a cloudovými službami nedokáže držet krok se Sony a Nintendem.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se