Největší česká internetová firma zpoplatnila své služby po vzoru Facebooku. Uživatelům služeb jako Seznam Zprávy, vyhledávač Seznam.cz nebo Mapy.cz dává na výběr. Buď zaplatí každý měsíc, nebo musí souhlasit se zobrazováním cílené reklamy a tím i se sledováním svého používání webu.

Krok, o jehož přípravě HN informovaly už v únoru, je kontroverzní. Holding Meta, který tímto způsobem reagoval na požadavky Evropské komise na ochranu soukromí uživatelů, nyní čelí žalobám. Systém „pay or O. K.“ podle komise nenabízí uživatelům skutečnou možnost volby. 

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč Seznam zavádí placené služby.
  • Jak změny vysvětluje zakladatel firmy.
  • V čem je krok Seznamu unikátní.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás moderní technologie? To byste si neměli nechat ujít newsletter Týden s technologiemi, díky kterému dostanete do téměř pravidelného pátečního e-mailu to nejzajímavější dění a produktové novinky za celý týden.