Před rokem se na veletrhu CES představily desítky tabletů. V podstatě všechny na trhu vyhořely. Motorola Xoom byla propadák. Blackberry Playbook od RIMu firmu přivedl na pokraj zkázy a hybridní Lenovo IdeaPad U1 se ještě nezačal prodávat. Ultrabooky ale podle všeho podobný osud nečeká. Snad.
Než přijde nová generace ultrabooků s dotykovými displeji, záleží úspěch ultrabooků zejména na ceně. A ta se stále nechce dostat na úroveň dostupnou pro masový trh. "Mainstreamové ceny chceme dosáhnout do konce roku 2012,“ řekl v rozhovoru pro HN a IHNED.cz Anand Lakshmanan, marketingový ředitel Intelu pro ultrabooky, který strávil několik let jako vedoucí vývoje procesorů Intel.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.