Největší paradox veletrhu IFA předvedl Samsung na své druhé tiskové konferenci. Při představení novinek v oblasti televizorů a domácích spotřebičů firma nejprve představila vlastní filozofii designu produktů. Poté přišlo prohlášení: „Naším úkolem je vytvořit věci, o kterých uživatelé nevědí, že je chtějí.“

Stejnou zásadu pro vývoj nových produktů totiž zavedl v Applu Steve Jobs a Apple se nyní se Samsungem soudí kvůli kopírování designu a funkcí svých mobilních zařízení. Úspěch iPadu nicméně ukazuje, že takový přístup funguje, stejně jako pozice Samsungu na trhu smartphonů ukazuje, že funguje i kopírování designu a postupů Applu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se