Nový BLESKmobil to rozhodně nemá lehké. Ledva vstoupil na trh, už ho odbornější média začala propírat skoro tak důkladně, jak bulvár rozebírá každý úlet kdejaké místní celebrity. A nejspíše to ani nesouvisí s tím, jaké jméno má ve svém názvu. Spíše je to důsledek toho, jak se sám chová a co o sobě a svém fungování říká, či naopak neříká.

Hádka o statut BLESKmobilu vypukla hned po jeho skutečném vstupu na trh (k 7.11.2012) zejména v souvislosti s tím, co říkají jeho Všeobecné podmínky. Připomeňme si, že podle nich je poskytovatelem služeb pod značkou BLESKmobil společnost Telefónica Czech Republic, a nikoli společnost Ringier Axel Springer. Ta sice značku BLESKmobil vlastní (resp. má o ni zažádáno u ÚPV), ale jinak zajišťuje pouze marketing a prodej služeb, poskytovaných pod touto značkou přímo Telefónikou Czech Republic.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se