Herní série Thief na tom kdysi byla podobně jako značka Grand Theft Auto. Thief bořil hranice, hra o králi všech zlodějů přinesla do videoher plížení, využívání světla a stínu a hluku a také možnost řešit problémy různými způsoby.

Desetileté čekání na nový díl, šest let po prvních zprávách o práci na hře, nicméně přineslo zklamání. Herní principy zůstávají povedené a plížení se stíny a likvidace stráží rychlou ranou obuškem stále funguje. Příběh plný nadpřirozených okamžiků je ale daleko od toho, co se čekalo od Rhianny Pratchettové, dcery slavného britského spisovatele.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se