Evropská komise zareagovala na stížnosti spotřebitelů a vydala stanovisko, které má lépe upozorňovat na princip fungování her z kategorie se zavádějícím názvem „free to play“, nebo „hry zdarma“. Cílem Evropské komise je zejména ochrana peněženek rodičů.

Součástí doporučení, na které již zareagoval Google zrušením označení „bezplatné“ u her s možností nákupu obsahu v aplikaci, je také požadavek, aby „hry nenabádaly děti ke koupi produktů v rámci hry nebo k tomu, aby ke koupi přesvědčily dospělé“.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se