Čínský Huawei se pochlubil obchodními výsledky za první polovinu roku 2015. Příjmy z prodejů přesáhly v přepočtu 700 miliard korun - to je meziroční nárůst o 30 %. Provozní marže byla 18 %. CFO Wanzhou Meng oznámila, že rostly všechny tři segmenty trhu, na které se Huawei zaměřuje.

Firemní zákazníci využívají převážně cloudová a síťová řešení, a to například v oblasti financí, školství nebo na trhu poskytování internetového připojení. U spotřebitelů prý uspěly hlavně mobilní telefony střední a vyšší třídy, jmenovitě Mate7 a P8. Meng si pochvalovala také úspěchy smartphonů prodávaných pod značkou Honor.

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se