Bohatí budou dál bohatnout a my víme, že se také chtějí projevit a že nechtějí mít to, co mají všichni ostatní. Těmito slovy loni šéf legendární dánské značky Bang & Olufsen v rozhovoru pro The Financial Times vysvětloval obchodní strategii své firmy.

Vyrábět audio zařízení pro masy se firmě nevyplácelo, proto se ještě víc zaměřila na luxusní segment trhu. Nasadit jen vysoké ceny a líbivý design je ovšem málo. Dřív to stačilo, nyní je potřeba dodat i moderní technologie a ještě něco navíc. Sluchátka B&O Beoplay H100 toho dodávají opravdu hodně.

Možná jsou snobská, ale při testování je důležité nemít předsudky…

Zbývá vám ještě 95 % článku

Co se dočtete dál

  • Jaká kouzla dělá B&O se zvukem i s ovládáním sluchátek.
  • Proč výrobce na sluchátka dává pět let záruky a přibaluje k nim koženou „kabelku“.
  • Kde mají luxusní sluchátka slabší místa a jaké jsou alternativy.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás moderní technologie? To byste si neměli nechat ujít newsletter Týden s technologiemi, díky kterému dostanete do téměř pravidelného pátečního e-mailu to nejzajímavější dění a produktové novinky za celý týden.