Strategii podobnou autobazaru, který do role ředitele komunikace obsadil Marka Vašuta zvolila značka Polaroid na veletrhu CES. Novinky firmy, která se snaží přiblížit dřívější slávě z dob klasické fotografie, představila kreativní ředitelka firmy známá pod uměleckým jménem Lady Gaga.

Nejvýraznějším novým produktem vytvořeným pod patronátem Lady Gaga jsou "Gaga Goggles" - sluneční brýle se zabudovanou kamerou a LCD displejem, na kterém lze pořízené fotografie sledovat. Brýle otevírají novou řadu produktů Polaroidu Grey label. Sluneční brýle jsou podle Lady Gaga přesně na hranici, kdy se moderní elektronika setkává se světem módy.

Kromě brýlí se zabudovanou kamerou Polaroid představil digitální fotoaparát se zabudovanou tiskárnou, která nabídne stejné funkce, jako klasické polaroidy, tedy papírovou fotografii ihned po pořízení záběru. Nový instantní polaroid využívá technologii ZINK Zero Ink, která funguje na principu papíru napuštěného barevnými krystaly, takže nepotřebuje barevné cartridge.

Cena brýlí ani instantního fotoaparátu zatím není stanovena, oba produkty teprve v následujících týdnech zamíří na americký trh.

Angažmá Lady Gaga na CES 2011 zahrnuje i několik vystoupení na výstavním stánku Polaroidu. Podařilo se nám zachytit malý kousek z pátečního živého provedení skladby.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist