Projekt Mojakrvnaskupina.sk vytvořili ho slovenští kreativci ze Zaraguza Digital pro pojišťovnu Dôvera a hned za prvních sedm dní přilákal přes 10 tisíc fanoušků do facebookových stránek jednotlivých krevních skupin. V současnosti je jejich počet přibližně 14 300 se stabilním přírůstkem kolem 150 nových fanoušků týdně.
Na stránky projektu správci umísťují informace o aktuálních případech, kdy je potřeba získat krev specifické krevní skupiny, i přehledy pravidelných odběrů krve. Správu jednotlivých facebookových stránek a komunikaci s transfuzními centry zajišťuje pojišťovna Dôvera ve spolupráci se slovenským Červeným křížem.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.