Projekt Mojakrvnaskupina.sk vytvořili ho slovenští kreativci ze Zaraguza Digital pro pojišťovnu Dôvera a hned za prvních sedm dní přilákal přes 10 tisíc fanoušků do facebookových stránek jednotlivých krevních skupin. V současnosti je jejich počet přibližně 14 300 se stabilním přírůstkem kolem 150 nových fanoušků týdně.
Na stránky projektu správci umísťují informace o aktuálních případech, kdy je potřeba získat krev specifické krevní skupiny, i přehledy pravidelných odběrů krve. Správu jednotlivých facebookových stránek a komunikaci s transfuzními centry zajišťuje pojišťovna Dôvera ve spolupráci se slovenským Červeným křížem.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.