Projekt Mojakrvnaskupina.sk vytvořili ho slovenští kreativci ze Zaraguza Digital pro pojišťovnu Dôvera a hned za prvních sedm dní přilákal přes 10 tisíc fanoušků do facebookových stránek jednotlivých krevních skupin. V současnosti je jejich počet přibližně 14 300 se stabilním přírůstkem kolem 150 nových fanoušků týdně. 

Na stránky projektu správci umísťují informace o aktuálních případech, kdy je potřeba získat krev specifické krevní skupiny, i přehledy pravidelných odběrů krve.  Správu jednotlivých facebookových stránek a komunikaci s transfuzními centry zajišťuje pojišťovna Dôvera ve spolupráci se slovenským Červeným křížem. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se