Před rokem se ve Vegas představil materiál Gorilla Glass – tvrzené sklo pro dotykové displeje mobilních telefonů. Během dvanácti měsíců se tento materiál stal běžným vybavením lepších chytrých telefonů. Úspěch gorilího skla chce zopakovat společnost HzO a její konkurence s technologií ochrany smartphonů a dalších zařízení před vodou.
Rick C. Peterson, marketingový manažer HzO, na veletrhu CES prozradil, že firma je před oznámením spolupráce s několika velkými výrobci telefonů. Přímo v Las Vegas si technologii nechal předvést i předseda představenstva Samsungu a byl prý nadšený. Peterson prozradil i probíhající jednání s Applem.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.