Apple zahájil prodej dalšího nového produktu. iPad Pro má Applu pomoci zastavit propad prodejů tabletů s nakousnutým jablíčkem, a hlavně pomoci se firmě ještě více prosadit ve firemní sféře. iPad Pro nemá být jen větší iPad, ale hlavně pracovní nástroj, náhrada PC.
První dojmy z Apple Storu v Šanghaji ale nenaznačují, že by iPad Pro měl přinést zásadní zvýšení prodejů nebo hromadné opouštění notebooků ve firmách ze seznamu Fortune 500. iPad Pro totiž přichází o základní výhodu tabletů – mobilitu, aniž by nabídl výhody notebooků, tedy pohodlnou klávesnici, dostatek portů nebo „dospělý“ operační systém.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.